Tuesday, September 4, 2018

KOSMETIK

Bila dengar mengenai kosmetik, semua perempuan nak cantik

Saya pun nak cantik

Saya pun nak kurus

Saya pun nak gojes

Tapi hakikatnya, semuanya itu memerlukan usaha tangga kejayaan

Semasa saya mengandung anak ke-empat, saya mengalami eczema yang teruk di bahagian muka.

Saya sangat tertekan, menangis setiap hari dan stress ya amat!

~SEMASA MENGANDUNG~

~SELEPAS BERSALIN~

Semasa saya mengandung anak kedua, saya mengalami berat badan yang mendadak sebanyak 85 kg.

Selepas bersalin, berat kembali normal ke 68 kg

Nak kurus kena usaha jaga makan dan senaman. Janganlah percaya kepada produk-produk kurus dalam masa 7 hari tu.haih...

~SEMASA MENGANDUNG : 85 KG~ 

~SELEPAS BERSALIN : 68 KG~

Kepada sahabat-sahabat di luar sana, jangan lah gunakan testimonial sebagai tanda aras produk tersebut berkesan. 

Jadilah pengguna yang bijak. Berjumpalah dengan pakar kulit atau mana-mana doktor dengan saluran yang betul.

Jom kita periksa status produk...


kosmetik





Jadilah pengguna bijak!